Direktlänk till inlägg 17 november 2015

Sälja eller inte?

Av hejpådig LPP - 17 november 2015 23:41

Hej, 


Just nu står jag och velar fram och tillbaka... Jag har fått ett bud på att sälja en ägodel. Jag har gjort en värdeökning på ägodelen och tjänar på att sälja nu egentligen. Men jag vet också att den i framtiden kan ge mig goda möjligheter inom mitt intresse... 


Men då talar vi kanske att objektet är på topp om 2 år... säljer jag däremot ägodelen nu så kan jag köpa en annan, mer färdig och kanske roligare som kan ta mig snabbare dit men det blir också en chansning, jag vet vad jag har nu men jag vet inte vad jag får... Fast jag kan nog lite på min egna känsla att veta vad som är bra och vad som är skit. 


åh så svårt...


Det återstår väl att se, inget är sålt förän kontrakt är skrivet och ägodelen har åkt härifrån. 

Sen behöver man ju inte sälja heller om man ångrar sig. Det är ju inget tvång att sälja bara för att man sagt det. Kunden kanske blir lite sur men men så får det väl bli då om man ångrar sig. 


mvh Orkameddom

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hejpådig LPP - 18 november 2015 17:58

Min bästa vän.    Det är en fantisk människa, helt störd i huvudet men så underbar och snäll.  Vi har träffats genom vårat gemensamma intresse och hållt kontakten sedan vi var kanske 7 år gamla eller något sånt.    Nu är vi vuxna och jag ha...

Av hejpådig LPP - 17 november 2015 13:32

HEJ   Ja vi kan väl börja med mitt första inlägg i den nya bloggen med att skriva ut min frustration över bankerna...  Det är inte lätt som nybliven förälder och arbetslös att slå sig in på arbetsmarknaden, man är inte så väldans attraktiv prec...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards